Alla inlägg den 17 september 2009

Av Eva - 17 september 2009 18:49

I morgon får vi veta hur det går för vår arbetsgrupp, man kan ju hoppas på det bästa...

Denna vecka har jag börjat jobba nätter igen, Micke har fyllt år, hela 24 Glad Och Aten min vän har oxå fyllt år.

Annars så jobbas det på här hemma, vi skall försöka få så mycket ordning som bara möjligt. Då är det enda att köra hårt!

Jobbar 4 nätter till, men jobbar på hemma ändå förfullt, det finns ingen annan utväg nu. Om 2 veckor bär flyttlasset av till Sävast.

På måndag så har vi föräldramöte i Sävast och den 28.e skall vi vara på besök i klassen och så är det fotografering oxå. I morgon skall jag ringa dagis för att kolla av en dag vi kan komma på besök.

Det rullar snabbt nu :O)

På lördag går Mia in i vecka 30! Fattar ni att jag snart är mormor!!! Nja jag fattar ju det knappt själv, en härlig skum känsla Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards