Alla inlägg den 22 september 2009

Av Eva - 22 september 2009 21:08

Här har hänt saker, tack min vän Ate för att du finns!

Av Eva - 22 september 2009 06:55

Igår började det hända massor här, det är ju bara dryga veckan kvar innan flyttlasset går mot Sävast. Idag skall några väggar få bli snygga, mina små troll har en fantstisk konstnärlig sida som vi tänkte gömma Glad Nu har pappa Ben farit för att hämta Ate som är snäll och ger oss en hjälpande hand, på onsdag kväll kommer min Mos hem (längtar) och till veckan kommer min mor, vilken tur jag har som har så fantastiska människor runt mig. Flytten kommer att gå bra trots att pappa Ben kommer att åka och jobba. Sen när det skall flyttbäras så kommer fler fantastiska människor. Men det är ju så ställer man upp för sina vänner så får man tillbaka det när man själv behöver det. Nej  nu skall barnen upp, de skall på dagis och skola så vi får jobba ifred här hemma :O)

Ovido - Quiz & Flashcards