Alla inlägg den 7 september 2009

Av Eva - 7 september 2009 21:10

Varit mycket de sista dagarna, känns skönt att det bara är 2 nätter kvar att jobba. Jag har massor att göra här hemma. Skall köra bort en hel del som skall slängas i morgon. Får jag bort det så blir det lättare att ordna upp lite här hemma. På fredag mest troligt under natten kommer pappa Ben hem, detär bra för han måste hjälp till lite här. Snart är det ju dags att köra grejer....det skall bli kul. Ser fram emot denna förändring!

Av Eva - 7 september 2009 19:51

Att jag iaf fått tillbaka en del av det jag lånat ut :O) Saknar lite och så har jag fått sånt som jag inte äger, men det får jag väl frakta över dit vid tillfälle...har ju ingen användning av det som inte är mitt :O) Nu känner jag mig bara delvis bestulen  :O)

Av Eva - 7 september 2009 06:40

Körkortet är nog det allra bästa jag gjort för mig sjäkv! Vilken frihet jag har och vad lätt livet blivit. När barnen skall till skola, man skall handla el man skall hem från jobbet. Sen att det är roligt att köra går ju inte att komma ifrån heller. Sen att jag blivit lite av en miljöbov tänker jag inte så mycket på. Jag bara njuter av friheten som det gett mig. Utan det skulle heller inte våran kommande flytt vara möjlig. Det har öppnat så många fler dörrar, så är det bara!

Ovido - Quiz & Flashcards