Alla inlägg den 1 september 2009

Av Eva - 1 september 2009 19:32

Har rensat upp en hel del här hemma och det dyker upp en del babygrejer som jag sätter i en kartong till Maria och Marcus. De får göra vad de vill med sakerna, vill de inte använda dem så kan de ge dem till Röda Korset :O)

Det skall bli så häftigt att bli mormor, jag längtar ! Man undrar ju hur den lille Pluppen ser ut där inne. Känslan när man får hålla i Pluppen första gången, detta är verkligen STORT! Jag kommer att trivas som mormor, att vara en viktig vuxen brevid den lilla nya familjen.


Sen är det en annan sak som händer idag, min fantstiska Elin fyller nämligen 17 år! Men hon är sjuk och vi är förkylda så vi skall fira henne en annan dag. Men ett jätte stort Grattis iaf på Elin Pelin Pölin!!

För er som inte vet det så är hon den som finns för de små när jag jobbar natt och pappa Ben är borta. Dessutom så är jag moster till flickabarnet som bara har ett år kvar till vuxen ålder, hur det nu skall gå till, hehe...

Ovido - Quiz & Flashcards