Alla inlägg den 15 december 2009

Av Eva - 15 december 2009 06:53

Ja det blir att vara hemma i dag för Saga är sjuk, imorgon kan nog Saga vara med mormor som är på väg från Kiruna...så då kan jag jobba.

Jag trivs bra på mitt jobb, inte bara för att arbetstiderna är kanon, mina nya arbetskamrater är oxå kanon och jag jag lär mig mycket nytt varje dag.

Ingen bebis har kommit, den bara lurar sin mamma och oss, jävlas med mycket värkar och sluter efter några timmar, förbaskade älskade unge! Men ingen har ju blivit kvar där inne, men alla som gått över tiden vet hur tufft det är, idag är det 12 dagar över. Det är bara att vänta och vänta.....och längtar, riktigt längtar att få se den lilla människan, våran nya kärlek.

Och Saga måste se till att bli frisk och de andra två får inte bli sjuk nu, vi som nästan aldrig är sjuk....nu håller vi oss inne och dricker mycket varmt, myser och kurerar oss   


Ha en trevlig dag alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards