Alla inlägg den 16 december 2009

Av Eva - 16 december 2009 20:58

Ikväll har han anlänt, mitt första barnbarn, en liten PRINS som tog nödutgången akut. Allt är så overkligt fantastiskt och jag längtar att få träffa honom och hans stolta föräldrar Maria och Marcus.

Av Eva - 16 december 2009 14:57

I morse när jag satt här och hade fullt upp med att skriva så ringer min mamma, samtidigt så hör jag en bil stanna här utanför så jag kikar ut och ser min Micke och hans Moa. Jag blir glad och går mot dörren då öppnas den och min Moa och pappa Ben kommer! De som sagt att de skulle åka under dagen idag har kört hem under natten, stannat i Umeå och ätit hos Micke och Moa för att sedan göra en gemensam resa upp hit. Klart överaskande underbart!   

Sen ringer min Mia och säger att hon blir kvar på förlossningen för det är en bebis på väg, inget falsklarm nu heller utan idag kommer det en liten knodd, en kärlek, en ny liten människa, helt ofattbart. Jag bara ryser jag tänker på det.

Det är bara att vänta vid telefonen ........hoppas att den ringer från rätt person snart! Det är lite olidligt att vänta...

Ovido - Quiz & Flashcards