Alla inlägg den 4 december 2009

Av Eva - 4 december 2009 11:45

Satt och läste min egen blogg då jag godkänt kommentaren från min mor och inser att julen kan bli ett strå vassare och det är om min mor och far oxå var med. Jag har som sagts tidigare världens bästa mamma och pappa! Jag gör mitt bästa för att vara den bästa för mina barn, jag har ju den bästa förebild man kan tänka sig!   

Det allra ultimata som jag önskar och det behöver inte vara på självaste julafton utan precis när som helst under året. Att mina föräldrar får sina barn, barnbarn med respektive och barnbarnsbarnen under en gemensam fika/måltid....det vore mer än guld värt!   

Av Eva - 4 december 2009 09:00

Ja idag blir det ut och äta gott med arbetsgruppen från avd Harmoni (som en kolega så fint kallar det) Det kan ju hända att det slinker ner nått gott att dricka oxå     sen kan det hända att man känner sig så här i morgon   men om  det är så att min dotter har några känningar för att det skall komma en    så skall jag inte dricka nått. Man vill ju finnas tillgänglig om det är nått och sen när det väl är över tänkte jag få tjuvkika lite i fönstret. Ja det är ju så att bara pappan får vara inne på BB, men det är en glasdörr som de kan visa bebisen bakom och så kan jag skicka in min    .

Igår kväll kom Micke och hans Moa och    (Olle) barnen blev överlyckliga! Och vi fick även veta att de kommer till jul  .

Så som det ser ut nu vet jag att jag får det jag önskar mig allra mest i julklapp, Alla mina barn och barnbarn hemma på jul, kan det bli bättre !!?!                     

Ovido - Quiz & Flashcards