Alla inlägg den 2 december 2009

Av Eva - 2 december 2009 19:43

Min sista långledighet mellan nattjobben...min sista natt  har varit och farit. Det är blandade känslor...ser fram emot det nya samtidigt som jag har en klump i magen för det jag lämnar. Då tänker jag på de som bor där och hur det blir för dem, de var ju trygga med den arbetsgrupp som fanns nu skall de byggas upp trygghet på nytt, ingen av vi gamla får vara kvar och ge intro till nya gruppen, skumt  

I morgon är det dags för ny massage för mig, skönt! Förra gången blev jag helt slut och hade svårt att hålla mig vaken dagen efteråt.

Skall även passa på att svänga om mitt nya jobb och se var jag skall vara och visa dem vem jag är   

Vi kommer att vara trötta nästa vecka jag och barnen, de skall vara på dagis mellan 7-16.30, men det skall nog gå bra.

Nu skall jag smita över till min lilla kompis Ate....det fungerar ju nu när pappa Ben är hemma. Han åker igen på lördag och blir borta till den 18-19/12 då tar han nog med sig Mosen hem från Sthlm. Då han kommer hem får de små jullov! En annan skall jobba mellandagarna.....men det blir nog bara bra :O)



Ovido - Quiz & Flashcards