Alla inlägg den 27 november 2008

Av Eva - 27 november 2008 23:03

Sitter på jobbet, här är det just nu lugnt, peppar, peppar...:)

Sen har jag fått semester två nätter för Moa är i Sthlm och jag tror det kan bli tufft för Elin att ha vilddjuren dagtid ännu, vi måste skola in henne lite försiktigt ;) Kan ju inte skrämma bort henne eftersom Moa min skrutt planerar att flytta till Henka efter studenten. Hur det nu skall gå, hon hat ju alltid bott med mig...nåja jag får resa ner ibland, speciellt när jag behöver ladda batterierna utan vilddjuren, hehe.

Idag har jag kört med bilskolan, vi har backat och vänt i kurva och det gick ganska bra. Men vad jag längtar tills jag har mitt körkort, detta skulle jag gjort för länge sedan, det är ju så roligt!

Men som man brukar säga "Bättre sent än aldrig!"

Sen var det en kvinna som för väldigt länge sedan sa till mig att jag inte behövde ha bråttom, hon tog körkortet när hon var 50 år. ;)

Det var mina äldsta barns pappas farmor, där blev det lite inveklat :)

Hon lever inte längre, men jag tänker på henne ibland, en trevlig dam.

Nej nu skall jag vara trevlig med min arbetskamrat.


Sov gott där ute!


Av Eva - 27 november 2008 08:47

En vän till mig har födesedag idag, hon fyller hemligt antal år :)Men mycket grattis till Anita! Jag har sjungit för henne en liten trudelut på morgonkvisten. Vi har i våra dar haft otroligt roligt, sen blev det mindre kul och nu har vi kuligt ibland. :)


Annars så har jag jobbat i natt, barnen har sovit så de är på dagis, strax så skall jag knoppa måste ju vakna tidigare idag för jag har en körning kl 14.30 Och om ni vi veta så går det bara bra med körlektionerna och teorin och det är fruktansvärt roligt!


Simma lugnt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards