Alla inlägg den 23 november 2008

Av Eva - 23 november 2008 18:29

Tre små troll är rena och sitter i soffan och myser med sin pappa, hans sista kväll hemma på ett bra tag. Han kommer hem den 5:e lagom till min brors bröllop.

Idag hade jag som sagt ett Partylite, jag har köpt lite ljus som doftar helt underbart gott både till mig själv och till julklappar. Det fanns även spaprodukter, det har jag köpt till mig själv. Det är så skönt att lägga sig i ett varmt bad, med bubblor som doftar gott och endast levande ljus tända. Så avkopplande och skönt, det har inte blivit av lika ofta som innan de tre små kom till världen, men nu när de faktist sover för natten när man lägger dem så kan man äntligen unna sig lite egen kvalitetstid i badet.

I kväll hade jag tänkt få övningsköra lite, men det verkar som om ingen av mina handledare har tid med mig så jag skall lägga ner min tid på mera teori istället så blir det bra med de. Har körning med bilskolan i morron igen och det är så jätte kul!

Go Natt där ute!

Av Eva - 23 november 2008 11:04

Efter att ha läst flertalet bloggar här på bloggagratis så har jag bestämt mig att flytta hit från blogg.se. Det var väldigt lockande att slippa all reklam och jag tycker alla bloggar här är så fina.


Idag så skall jag ha ett Partylite, det skall bli kul för det är verkligen tid för vackra väldoftande ljus nu.  Jag återkommer efter det, lita att fixa och trixa med innan och tre små troll som vill ha lunch.


Tjing

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards