Alla inlägg den 26 november 2008

Av Eva - 26 november 2008 19:58

Min lille skrutt har haft ont i magen idag på dagis, även när vi kom hem så han vågade inte äta något. Han somnade kl 17.30 och har varit upp igen på toaletten för en stund sedan, men lyckats somna om. Peppar, peppar ta i trä och låt min unge vara frisk! Jag skall jobba i natt (jag har en backup men vill helst jobba själv)och Elin skall sova här med sina småkusiner så jag hoppas att det kommer att gå bra. Det behöver inte strula nått mer tycker jag. Att ta vab är inte kul för fk är inte snabba på att skicka ut pengar och julen kommer med allt det innebär, för avdraget på lönen görs ju oavsett fk tänker ge pengar i tid el inte.

Sen kan jag inte förstå att de skall bli krassliga när pappan är på jobb, de kan väl passa på när han är hemma :)

Lillsaga har oxå somnat tidigt, hoppas att hon sover hela natten, annars så sover hon nog gärna med Elin så det gör inte så mycket, men det kan ju bli lite synd om Elin som skal på skolan i morron.

Nej nu skal jag tvinga min nattuggla i säng....men det blir nog en de protester i vanlig ordning.


Tjing

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards