Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Eva - 31 januari 2010 20:35

Jag tycker veckorna stormar förbi, man hinner inte riktigt allt man tänkt sig :O)

Jag som varit van att vara ledig många dagar på rad har lite svårt att hinna med allt som måste göras och som vill göras. Våra söndag kommer nu ätas upp av konståkning och brottarskola, vi hinner hem mellan passen för att äta och ta igen oss lite..så den enda "fria" dagen på veckan blir lördagen, men det är ju så det skall vara med barn som vill hålla på med en idrott, det skall uppmuntras. Jag hade ju tänkt få in lite simmning oxå så då försvinner väl våran lediga lördag :O) Det som är roligt är ju att vi gör allt tillsammans och barnen har kul!

Men man blir ju lite trött när man ställer om sig...

Det blir ju inte alltid som man tänkt, men det har blivit bra iaf, med mitt nya jobb, nya tider osv....det är bara att kroppen skall ställa om sig och det verkar ta lite tid, det är ju en gammal kropp, hehe.


Det roliga att se fram emot är London i april, det skall bli jätte, jätte kul, det blir en resa på 6 dagar varav 4 spenderas i London väldigt intensivt och resten resandes och i vår huvudstad. Detta ser jag verkligen fram emot!

Ovido - Quiz & Flashcards