Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Eva - 1 januari 2010 11:42

Vi firade nyår hemma, bara jag , pappa Ben och barnen. Vi åt god mat, godis och chipas, såg på teve. En stund var vi ute och eldade och drack varm oboj och åkte lite madrass och tefat i våran egen backe. En helt perfekt kväll, lugn och skön!

          

Av Eva - 1 januari 2010 11:03

Jag hoppas att detta år blir ett bra år, för alla mina nära och kära. Förra årets slut bjöd på en del saker som vi gärna kunde vara utan, nu hoppas vi att allt blir bra med det som hänt. Ber till Gud att allt blir bra för alla!

Under -00 talet så har det hänt ganska mycket, jag har fått tre barn och ett barnbarn, jag har flyttat tre gånger. Jag har mött nya vänner och jag har lämnat en del. Jag har fått fast jobb och bytt arbetsplats. Jag har blivit faster och gammel moster.

Jag ser framåt nu, jag har inte gett något nyårslöfte, men jag har gett några löften till mig själv :O)

Ovido - Quiz & Flashcards