Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Eva - 10 januari 2010 18:32

Barnen ser på tv, snart skall jag duscha dem och lägga dem, i morgon är det fritids och dagis! Själv skall jag jobba..så pappa Ben får föra dem på dagis och hämta dem...jag slutar 15.15 och skall hem till Ivan och myyssaaa, känns som en evighet sen jag såg han sist, min prins!

Idag har vi varit på skridskoskola med Melina, hon är jätte duktig och fick även lära sig en liten piruett. Det kommer att vara skridskoskola varje söndag och det var en lagom utflykt för oss alla.

Idag har även en fd arbetskamrat fått sin baby, det gick fort när Cornelia kom till världen och massor med Grattis till hennes föräldrar, hennes moster Lotta och mormor B-M.

Det är så roligt när det kommer bebisar, det är en så fantastisk grej hur många gånger det än händer så är det lika häftigt!

Nej det är väl dags att tvinga de tre små grisarna i duschen och lägga dem att sussa, så man själv får lite egen tid i soffan   

Av Eva - 10 januari 2010 09:56

I morgon är det vardag igen, hela veckan denna gång :O) Men det går bra, barnen till fritids och dagis. Rutiner på plats, skönt! I helgen har jag bytt rum med Melina, hade tänkt ha alla barnen nere, men jag tror det blir lugnare nu när Melina sover uppe. Hon springer så mycket på kvällarna och är ofta vaken lngre än de andra och eftersom hon måste gå igenom Sagas rum så är det störande. Så nu skall vi se hur det blir.....

Idag måste jag nog åka för att krama Ivan, en liten snabbis...ni kan få här en ny smakbit på världens sötaste baby!  

Ovido - Quiz & Flashcards