Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Eva - 17 juni 2009 06:41

Äntligen! Nu är det bara att hoppas på att vi får många baddagar, sol, värme, god mat och jordgubbar och glass. Startar min ledighet med att gå till tvättstugan :O) Flickorna skall sista dagen på dagis, sen skall vi nog äta nått gott och mysa hela kvällen! 

Melina sa igår " Mamma, vad det är skönt att inte Lillebror är hemma!"

Men själv så saknar jag min Prins Bus, har aldrig varit ifrån honom så här mycket. Har lämnat honom då jag jobbat och så har han sovit med moster en natt. Men det är första gången som han har farit utan sin mamma i flera dagar och nätter, men i morgon får jag krama om busfröt.

Har har det förresten bra uppe i Överkalix, han har inte fått en egen fisk men han har lärt sig kasta med kastspö och har har helt själv kört åkgräsklipparen.


Tjing 

Ovido - Quiz & Flashcards