Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Eva - 15 juni 2009 20:33

På fredagen när Moa hade sin studentfest, så gick vi som blev kvar i lokalen hem till oss på natten. Med hit var bla Moas farbror Kalle och ha sa så här :" Vilken härlig familj ni är!" 

Det värmde massor, för det är ju så vi alla känner i vår familj, att det är så underbart att ha varandra och att vi har roligt när vi träffas. Vår familj består ju inte bara av mamma, pappa och barn utan av mormor, morfar, kusiner , mostrar m.m


Av Eva - 15 juni 2009 19:09

Gud så skönt! Pappa Ben har tagit med sig Abbe till Överkalix och fiska, vi tjejer kommer efter på torsdag för att fira midsommar där. Det skall bli kul!

Snart skall jag ta in flickorna så att de får bada och sova...Moa blir hemma med dem. Jag är så trött efter denna vecka som gått så det är ofattbart, men jag känner att kroppen och knoppen är på väg tbx nu...

Nu skall jag försöka locka in mina brudar!


tjingeling! 

Ovido - Quiz & Flashcards