Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Eva - 10 augusti 2009 12:00

Vilket underbart oväder det var i natt, men måste erkänna att jag blev lite skraj när värsta smällen kom när jag var på jobbet. :O) De små hade oxå varit lite rädda och vaknat av åskan, men det hade gått bra att vara med Elin och Krille. Saga blev mest rädd för Krille, hehe...

Var ju tvungen att informera lilla Moa i storstaden om vad hon missade här, hon älskar oväder!

Micke var hos henne, han skulle sova där, jag är jätte glad att de träffas när de ändå är i samma stad, de är ju syskon om än halvsyskon :O)

När Moa var liten så retades Micke med henne och sa att hon var inte hel utan halv, hon blev skitsur, våran lilla Halvan :O)

Men jag tror inte att de känner sig som halvor utan som syskon!

Mina underbara barn och då menar jag ALLA 7!

Ovido - Quiz & Flashcards