Alla inlägg den 4 december 2012

Av Eva - 4 december 2012 19:18

Funderar starkt på att börja blogga igen....mest för att slippa alla snillen som spekulerar.

Det händer mycket nu, även om en del saker inte verkar hända nått med...känner sån frustration, är arg och besviken på mycket.

Men även glad åt andra saker, alla fantastiska människor runt mig, min familj, vänner, grannar ,mina arbetskamrater,  barnens kompisars föräldrar, skolan och så min P såklart <3

När det känns som om någon slår undan fötterna på en och man gör allt för att resa sig men i sådan motgång att det är helt ofattbart.

Men jag funderar nog lite till....mest för att jag nog ändå kommer att låsa bloggen, skriva för min egen del och bjuda in dem jag känner får vara delaktiga...<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards