Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Eva - 12 juli 2009 22:36

Det är att vi vänt på dygnen helt sjukt mycket, Melina och Abbe sover inte ännu, Saga kanske har somnat vågar knappt titta in till henne :O)

Det blev ju väldigt tokigt med resan hem, vi var hemma runt 01.40, barnen somnade till i bilen men man sover ju aldrig bra då. Väl hemma så somnade alla och sov till lunchtid, vilket vi även gjort de senaste mornarna. Vi kommer inte i tid i säng och får lugn och ro. Men det är verkligen dax att vända på dygnet nu, för den 23/7 är min semester slut för denna gång....men jag klagar inte, jag har hit tills haft det bra vädermässigt och vi har fått bada, fått vara iväg och har ändå tid kvar här hemma. Nu hoppas vi bara på mera baddagar....så solen kom tillbaka vi vill ha dig!!!

Av Eva - 12 juli 2009 20:20

Ja nu är väggen i v-rummet rivet och jag har flyttat vår säng till Moas rum.....det kommer nbog heta Moas rum länge :O) Men vilken plats vi fick, hade glömt vad luftigt rummet är.

Med svar på syster Lenas fråga så tror jag att lille Plupp är en kille, men jag brukar ha fel, hehe. Men det spelar ingen som helst roll, det kommer ett litet barn och allt vi vill är att det skall gå bra. Lill Pluppen våran.... Han/hon beräknas att anlända 3/12 så det är en stund kvar,men vi har iaf fått tjuvkika på underverket.

Nu skall jag fortsätta städa här....."The neverending story!"

Ovido - Quiz & Flashcards