Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Eva - 18 oktober 2009 05:45

Snart dags att styra clion mot hemmet igen....jobbat och har tre nätter kvar. Det känns så där med jobbet nu, splittringen närmar sig. en del av mina arbetskamrater har el är på väg till nya arbetsplatser. De har fulsmygit förbi oss all i gruppen med att säga att de mnår så dåligt så det har blivit rehabärenden för dem, men va fan vi är väl rehabärenden hela högen! Det finns väl ingen som mår bra här! Grunderna för vår splittring känns så fel, de är så luddiga och vi får inga bra svar när man frågar. Jag är heller inte garanterad en nattjänst, jag vet inte hur det skall gå de gånger pappa Ben är borta och det är många veckor per år. Kanske måste lite till mina nära och kära att de kanske kan ställa upp....så försök förberede er på att kanske få umgås lite med de tre små grisarna Skrattande

Nej nu skall jag packa ihop mig för avfärd mot hemmet!

Ovido - Quiz & Flashcards